środa, 1 stycznia 2014

Pracownica na pełnym etacie – wyzwanie wielu mam.

Połączenie roli mamy małego brzdąca oraz pracy na pełnym etacie nie jest prostą sprawą – nie zawsze istnieje możliwość, aby pozostawić dziecko pod opieką babci albo cioci i trzeba poszukać miejsca, gdzie możemy pozostawić dziecko pod dobrą opieką w momencie, gdy jesteśmy w pracy – zdarza się jednak, że jest z tym kłopot. Osobiście jestem matką dwuletniej dziewczynki, jednocześnie jestem zatrudniona na pełny etat – wiele godzin poszukwiałam odpowiedniej placówki dla mojego dziecka, ale nareszcie znalazłam – klub malucha okazał się świetnym pomysłem. Kluby malucha działają z reguły przy placówkach wczesnoszkolnych, zapraszając do zabawy i nauki najmniejsze dzieciaki – od pierwszego do trzeciego roku życia, proponując im rozwijające gry i zabawy, budowanie relacji z innymi dziećmi, ale i bezpieczeństwo i komfort poza domem. Jeżeli zastanawiasz się nad zapisaniem swojej pociechy do klubu malucha, zerknij także tutaj: przedszkole-jezyki.pl Wykonał autor z: tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz